Sunday 19 March 2017

Ijan Forex Damansara

Kelas pelaburan auta Butterworth: kanas mahu menambah pendapatan sungan serta mengejar hidup mwah yang diimpikan, seorang penjawat awam wanita mendakwa terjerat von ditipu lebih RM10,000 selepas menorientai kelas pelaburan dianjurkan seorang lelaki von Damansara, Selangor, sejak November lalu. Wanita yang mahu dikenali sebaii Hafizah, 44, berkata, dia yang bekerja sebaii pensyarah di sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) von negeri ini mula terjebak dengan pelaburan forex selepas diperkenalkan rakan sekerjanya. Katanya, selepas mempelajari sedikit selok-belok pelaburan itu, dia terjebak dan mahu mempelajari lebih lanjut mengenai pelaburan berkenaan sebelum mereka menghubungi remaja berusien 25 tahun dikenali sebagai Ijan yang mengaku guru als pakar pelaburan forex berpangkat Datuk di Damansara. Saya melihat sendiri gambar kereta mewah, wang tunai yang dimuat naik di laman sosial miliknya serta membaca testimoni peserta yang menghadiri kelas pelaburan dijalankannya von Kuala Lumpur itu. Dia memuat naik gambar kemewahan dimilikinya termasuk gambar memegang ketulan wang kononny hasil pelaburannya, katanya di sini, semalam. Dapatkan akhbar Harian U-Bahn untuk berita selanjutnya. Yamaha LC 135 - Überholung Dah 3 tahun lebih aku pakai motor ni. Meter Pun Dah Pusing Hinggakan Pleuel (Pleuel) aku mula berbunyi bising. Akhirnya aku terpaksa gak hantar masuk bengkel untuk membaiki kerosakan conrod tersebut. Akhirnya aku buat kat GVP esupun kebetulan pasal aku nak tukar tayar. Aku masukkan terus blok baru 60mm laufende Nocken. Tetapi semenjak masuk blok baru aku rasa ade sesuatu yang tidak sedap aku rasa sebab selal sangat aku rasa macam motor aku semput tetiba. Hinggalah suatu hari (25042012) ketika aku sedang mendaki bukit sebelum keluar tol Sg. Buloh tetiba motor aku berhenti sendiri. Selepas aku hantar isteri ke tempat kerja dng menaiki teksi aku hantar semula motor yang buat blok aku. Aku di beritahu, karburator aku tersumbat di sebabkan oleh gam Dichtung. Tu semua kerja mekanik kat Welly Sg. Buloh lg. Bengang giler aku. Semi-Servis aku bertanya pasal CDI Racing, mekanik kata herma dia termasuk servis karburator RM180.Aku-Test kat-Motor aku pastu terus entscheiden, utk pasang CDI tu. Sekarang memang puashati dengan Leistung LC aku. Tengah pasang CDI Masalah terjadi bila pasang kat kedai von BTP ni von adalah kekadang terasa seperti kuasa von hilang tiba-tiba. Tak puas hati aku bawa motor gi von Hong Leong kaufen. Yamaha kat Sg Buloh. Kat situ tunggu memang lama. Endlich jumpa masalah die. Steuerkette lari 1 mata. Selang dua hari motor hilang semula pickup. Ades Cuti lagi gi Hong Leong Yamaha, dorang kate kene tinggal motor 2 minggu pasal nak servis ventil. So pasal takleh aku minta kedai yg boleh buat. Dorang bagi aku Welly Rawang aku gi sana dorang kate kene tinggal motor 2 hari, akhirnya aku gi Welly Sg. Buloh Lepas siap pasang motor aku adler bunyi bising lak. Kene tinggal lak kat situ. Esok datang ambik motor pomen kate tu bende biasa, die kate die saje einstellen teppet longgar. Hari seterusnya aku gi lagi nak suh dorang tengok Problem aku, ade sorang mekanik tu kate Kolben aku Problem Problem lak suh datang balik pasal mekanik yg buat motor aku tak datang keje. Ades Tunggu masa nak ken barai patut le takde power..valve dah hitam Lokasi. Medan Tasik Puteri Atas nasihat mekanik, alat Thermostat ni di potong Peringatan: - untuk diri sendiri dan rakan2 LC, jangan gunakan Motor-Behandlung.


No comments:

Post a Comment